One Direction

One  Direction
Alex xx

czwartek, 9 lutego 2012

Prolog


-Corciu, nie powinnas rzucac studiow dla kariery-mowila do mnie mama- A co jesli potem bedziesz zalowac?
-Mamo, zrozum, ze to jest moja jedyna szansa.
-Ale moze zacznij za rok, gdy juz skonczysz studia.
-Za rok wszyscy o mnie zapomna. Nawet Joanna Krupa mi powiedziala, ze jesli chce zrobic kariere, to musze jak najszybciej wyjechac do Londynu. Juz podpisalam kontrak z agencja Rimmel. Teraz juz wiem, ze nigdy nie bede lekarzem, tak jak chcialas. Dzieki programowi Top Model, zrozumialam, ze moje miejsce jest w swiecie modelingu. A teraz ciebie przepraszam, ale musze sie spakowac. Za 5 godzin mam samolot.
-Rozumiem. Ciesze sie, ze wkoncu bedziesz szczesliwa. Pamietaj, ze bardzo cie kocham i zawsze mozesz do nas wrocic.-powiedziala mama wychodzac z mojego pokoju. Teraz musze sie pomalu spakowac. Wyjezdzam na rok, wiec nie moge o niczym zapomniec. 
-Pa mamo!-powiedzialam i ucalowalam mame-Pa tato!-przytulilam sie do niego-Zadzwonie, jak wylonduje.
-Trzymaj sie mala. Juz niedlugo podbijesz cala Wielka Brytanie-powiedzial tata i oddal mi moja walizke, ktora byla bardzo ciezka. Skierowalam sie na odprawe paszportow. Wkoncu znalazlam sie w samolocie. Lot trwal 2 godziny, wiec w tym czasie sie zdrzemnelam. Obudzilo mnie gwaltowne londowanie samolotu. Wzielam moj bagaz podreczny i tak jak inni ludzie skierowalam sie w strone wyjscia. Gdy tylko wyszlam w bagazami z lotniska ujrzalam przepiekne miasto. 
-Bede najlepsza modelka w Londynie!-powiedzialam sama do siebie i poszlam przed siebie 


***

*Co myslicie o pomysle z Olga? Mi szczerze nawet sie podoba
**Jak wiecie dopiero zaczynam i chcialabym was poprosic o powiedzenie znajomym o moim blogu. Mozecie tez dodac sie do obserwatorów i komentowac - do czego was goraco zapraszam. Dziekuje za czytanie mojego bloga.
Alex xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz